informatika a
výpočetní technika - metodické stránky |
Cestujeme po zemích Evropské unie |
Zadání soutěže
Vytvořte www stránky fiktivní cestovní kanceláře, která nabízí poznávací zájezd
po Španělsku nebo po Švédsku.
Pořadatel
SIS Nový Jičín
Garant
Ing. Jiří Sumbal (sumbal@zsals.edunet.cz
- http://www.sumbal.cz/metodika)
Průběh soutěže
Soutěž byla vyhlášena pro žáky ZŠ a studenty SŠ z okresu Nový Jičín. Přihlásilo
se 13 týmů (25 osob), stránky odevzdalo 10 týmů (20 osob). Všichni spadají do
kategorie ZŠ, byť jeden soutěžící je z primy gymnázia. Mezi přihlášenými byly
celkem 3 dívky. V "souboji" zemí vyhrálo Španělsko, které se v soutěžních
stránkách vyskytovalo 2x častěji než Švédsko.
Výsledky soutěže
jsou shrnuty v následující tabulce. U prvních 5 týmů bylo stanoveno pořadí,
ostatní jsou bez pořadí - jejich umístění v tabulce je náhodné.
jméno | škola | třída | adresa stránek | pořadí |
Michal Orlík | ZŠ Komenského 66, N.Jičín | 9. | http://mujweb.cz/cestovani/espanyoltours/default.htm | 1 |
Miroslav Hruška Jitka Šindlerová David Mílek |
ZŠ Tyršova, N.Jičín | 8.C | http://sweb.cz/svezi.svedsko | 2 |
Ladislav Folta | ZŠ Komenského 66, N.Jičín | 8. | http://217.66.172.87/marinatour/index.html | 3 |
Petr Boroš | Masarykovo gymnázium, Příbor | prima | http://sumbal.cz/metodika/wwwsoutez/5 | 4 |
Václav Švirga Radim Kateřiňák Petr Hejč |
ZŠ Alšova, Kopřivnice | 6.B | http://svirga.webzdarma.cz/soutezwww | 5 |
František Simper Jakub Slezák Jakub Mrózek |
ZŠ 17.listopadu, Kopřivnice | 9. | http://sumbal.cz/metodika/wwwsoutez/1 | --- |
Tomáš Halamík Lukáš Baar |
ZŠ 17.listopadu, Kopřivnice | 9. | http://sumbal.cz/metodika/wwwsoutez/2 | --- |
Libor Palán Pavlína Marešová Hana Rešlová |
ZŠ 17.listopadu, Kopřivnice | 9. | http://sumbal.cz/metodika/wwwsoutez/3 | --- |
Radek Ryba Jiří Kičura Ondřej Želazko |
ZŠ 17.listopadu, Kopřivnice | 9. | http://sumbal.cz/metodika/wwwsoutez/4 | --- |
Jiří Dejmek | ZŠ Komenského 66, N.Jičín | 8. | http://mujweb.cz/cestovani/cestovnik/uvod.htm | --- |
Všem soutěžícím za jejich účast děkuji a děkuji také učitelům, kteří je vedli.